Napake kot priložnosti: Učenje iz napak

Strah pred napakami je eden najpomembnejših dejavnikov stresa. Ko so ljudje naredili napake, to nanje najprej vpliva negativno. Postanejo bolj previdni, ne upajo si preizkusiti novih stvari in se zateči k obredom - brez kakršnega koli pridobivanja znanja in vpogleda. Brez napak v življenju pa se ne razvijamo ... Preberi več

Zaznavanje: v očesu znanosti

Ko možgani dojamejo, kaj zaznavajo, se v hipu odločijo, ali je potrebno ukrepati: glasen zvok na ulici me pripelje, da skočim na rešilni pločnik, sikanje v travi pa me obrne proti izviru hrupa in se izogibajte ugrizu kače. … Preberi več

Zaznavanje: Dražilno

Zaznane informacije lahko razdelimo v skupine; ustrezno tudi receptorji, ki se odzivajo na te dražljaje: mehanoreceptorji se odzivajo na mehanske dražljaje, to je na pritisk, dotik, raztezanje ali vibracije. Posredujejo taktilno zaznavanje (občutek dotika) in skupaj z občutkom za ravnotežje v notranjem ušesu propriocepcijo, torej položaj in gibanje okončin v prostoru ... Preberi več

Percepcija: Iluzije in motnje

Ker naše dojemanje nikoli ne ustreza stoodstotno resničnosti, je meja do zaznavnih iluzij ali motenj tekoča. Na primer, zaznavamo barve, čeprav sama svetloba ni obarvana, ampak ima le različne valovne dolžine, ki jih vidni organ in možgani ustrezno interpretirajo; mnoge živali, na primer, barve dojemajo drugače kot ljudje. … Preberi več

Zaznavanje: Kaj sploh je?

"Wara neman" - za staro germanska ljudstva je to pomenilo pozornost na nekaj. Od tega trenutka do »dojemanja«, torej dojemanja, kako je nekaj, v telesu potekajo številni zapleteni procesi, v katere so vpletene številne strukture. Za preživetje se mora organizem znajti v svojem okolju - okolju ... Preberi več

Predšolsko izobraževanje: posamezni talenti

Vsi otroci na prvi pogled ne kažejo izjemnega talenta, vendar lahko vsakdo naredi nekaj posebej dobrega. Navsezadnje je tudi večina odraslih na mnogih področjih le povprečno nadarjenih. »Otroci bi morali uživati ​​v svojih izkušnjah. Krivda in pritisk za izvajanje otroka upočasnijo; odvzamejo mu občutek dosežka. Pohvale in zaupanje v… Preberi več

Učne težave pri otrocih

Uvod - Kaj je učna motnja? Učne težave so pogoste pri otrocih in se ne odkrijejo vedno kot take. Učna motnja je lahko dolgotrajna ali kronična. Resnost učne motnje je lahko blaga, zmerna ali zelo huda. Učna motnja se lahko pri otroku opredeli v smislu ... Preberi več

Disleksija

Kaj je disleksija? Slabost branja in črkovanja, znana tudi kot disleksija, disleksija, disleksika in disleksične motnje, je zelo izrazita, dolgotrajna motnja učenja pisnega jezika ali pisnega jezika. To pomeni, da imajo prizadeti težave pri zapisovanju govornega jezika in glasnem branju pisnega jezika. Predvideva se, da približno 4%… Preberi več