Ogrevanje pred tekom

Ogrevalni program je sestavni del tekaškega treninga in ga ne smemo zanemariti ali prekiniti. Ogrevanje pripravi telo in tudi um na prihajajoče obremenitve, pa naj bo to trening ali tekmovanje. Za ogrevalne programe obstaja veliko načinov in tehnik, vendar sta intenzivnost in trajanje ogrevanja vedno odvisna ... Preberi več

Na koncu ... | Ogrevanje pred tekom

Na koncu ... Mnogi strokovnjaki menijo, da popoln program ogrevanja ni nujno potreben za normalno vzdržljivost. Počasen začetek bi zadostoval, da se telo dovolj pripravi na tekaško vadbo. Višja kot je zmogljivost, bolj temeljito se morate ogreti, sicer ne boste ... Preberi več

Vztrajnostni športi in prehrana

Uvod Mnogi ljudje v Nemčiji se ukvarjajo z vzdržljivostnimi športi, da ohranijo formo in ustvarijo ravnovesje v vsakdanjem življenju. Večina športnikov trenira za maraton ali drug športni dogodek na dolge razdalje, poleg načrta treninga pa so pozorni tudi na primerno prehrano, da bi dosegli čim boljše rezultate med… Preberi več

Masti | Vztrajnostni športi in prehrana

Maščobe Za vzdržljivost se je bolje izogibati prehrani z visoko vsebnostjo maščob ali ohraniti njen delež pri največ 25 odstotkih. Donos energije na liter kisika je zelo nizek, kar pomeni, da je napor, potreben za pridobivanje energije, precej velik. Poleg tega je prebava maščob dolgočasna in ... Preberi več