Vaje proti napetostim ramen / vratu | Vaje proti bolečinam v vratu

Vaje proti napetostim ramen/vratu 1. vaja - "nihanje z roko" 2. vaja - "moški s semaforja" 3. vaja - "dviganje vstran" 4. vaja - "kroženje po rami" 5. vaja - "nihalo za roke" 6. vaja - »propeler« 7. vaja - »veslanje« Proti napetostim vratu zgoraj navedene vaje pomagajo sprostiti romboide, iztegovalnik hrbta, latisimus in kratek ... Preberi več

Nadaljnji terapevtski ukrepi | Vaje iz fizioterapije za vrat

Nadaljnji terapevtski ukrepi Za preprečevanje ali zdravljenje napetosti v vratu ne bi smeli upoštevati le vaj za vrat, ampak tudi masaže, vroče obkladke, obloge, elektroterapijo, avtogeni trening, prehransko svetovanje, delovno ergonomijo, fizioterapijo ali vaje joge. Povzetek Konec koncev je imelo približno 90% nemških državljanov v nekem trenutku svojega življenja težave z vratom. Večina jih je zaradi… Preberi več

Bolečina v vratni hrbtenici

Opredelitev Bolečine v predelu vratne hrbtenice prizadenejo več ljudi večkrat v življenju. Tako kot ledvena hrbtenica je vratna hrbtenica šibka točka v človeški anatomiji. Zaradi današnjega načina življenja in zmanjšane telesne aktivnosti je vse bolj izpostavljen nepravilnemu naporu. V večini primerov pa so pritožbe… Preberi več

Diagnoza | Bolečina v vratni hrbtenici

Diagnoza Če bolečina traja in se ne izboljša, je priporočljiv obisk zdravnika. Zdravnik bo najprej pregledal mišice in vratno hrbtenico glede mobilnosti in funkcionalnosti. Med pogovorom je mogoče oceniti tudi psihosocialne dejavnike tveganja, npr. Poklicne in družinske razmere, izpostavljenost stresu in depresivno razpoloženje. Poleg tega so že obstoječi pogoji, ki… Preberi več

Profilaksa | Bolečina v vratni hrbtenici

Preventiva Da ne bi prišlo do bolečine v predelu vratne hrbtenice, je nujno zagotoviti pravilno držo. Redne krepilne vaje mišične mase v povezavi z razteznimi vajami imajo zaščitni učinek. Prekomerno telesno težo je treba zmanjšati. Še posebej ljudje, ki so pogosto izpostavljeni stresu, ki spodbuja bolečine v vratu ... Preberi več